torsdag 6 juni 2013

feelings...

Sitter här på självaste nationaldagen och insuper alla fina hem i världen och önskar mig en egen lada med många kvadratmeter och mycket luft.
Undrar när jag ska snubbla över den?

Hittade ett underbart hem från Bolig magasinet. Gammal skola som fått ett nytt utseende och jag tokgillar.
Bra feeling helt enkelt. Vad tycker ni?





Foton Kristian Septimus Krogh / Bolig
Annars ser jag fram emot morgondagen då min yngsta syster tar studenten..
Tyckte det var igår hon kom till världen och i morgon slutar hon skolan.
Åren går och jag inser att det är 18 år sedan jag själv tog studenten. Känns lite som det var igår faktiskt bortsett från den helt värdelösa studentkvällen då jag och min dåvarande pojkvän blev riktigt osams och jag gick hem själv. Ni vet sådär lite vilsen i självkänslan och självförtroendet. Längtar inte tillbaka.

Men idag är idag och andra bekymmer.

Lite Norrgården-abstinens lider jag av. Herregud vad jag älskar det stället. Jag menar det ut i varje liten del av kroppen och idag har jag ej vart där.
Längtar till på måndag då jag får åka dit och jobba. Är så tacksam att få vara en liten del av dem, att få chansen att leva ut lite kreativitet. Tack.

Nu mys med familjen framför någon friidrottsgala på teven..

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar