onsdag 19 juni 2013

bilder i mitt liv

Ja vad händer?

Jag trivs och myser runt på Norrgården och flyttar möbler och försöker hitta den rätta känslan.
Ni vet den där känslan som infinner sig när man flyttat runt på föremål en stund, om det så bara är millimeter så är det känslan man är ute efter.
Man vet när man funnit den.

De dagar jag inte är på Norrgården så är det späckat schema, har inte sett röken av sommarlov än så länge. Tacksam för att människor gillar mina armband och vill bära dem så det produceras mest hela tiden och jag är så glad för det. Ni vet väl att det bara är att dra iväg ett mail till mig om du finner något du vill ha eller har önskemål.

Nedan finner du några av mina instabilderr från veckan som gått, heter dalastajl även på INSTA.
Chockande nog finns det en klänningsbild också, uppklädd på skolavslutningen.








Ha en härlig onsdag och kram på er.

Namaste

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar